Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Katrin Karlsson - 22 januari 2014 02:47

Ännu en dag som känns som om det är sista dagen av mitt liv. Sover dåligt efter mitt nattskift, ca endast 3 timmars sömn, och då vaknar jag av ångest, kramp och domningar i både händer och armar flera gånger under de 3 timmarna. När jag sen försöker göra en positiv dag, faller det direkt när jag hör nyheterna om att Syriska regeringen har mördat och torterat ca 11000 människor i deras fängelser!! Vart fan är världen på väg! Jag mår dåligt, jag vill skrika, jag vill agera.....men hur? Tyvärr känner jag ibland att det vore bättre att lämna denna förbannade orättvisa och känslolösa värld, men vet att jag är en av dom som kan förändra, därför stannar jag kvar!! Sov gott, ni som har samvete till det ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards