Alla inlägg under maj 2013

Av Katrin Karlsson - 23 maj 2013 23:49

Ja, så hette en gång en eurovision låt från england. Idag gäller det faktiskt mig, why me? Varför gråter jag när, någon frågar hur det är, någon frågar inte hur det är, någon säger nu får du ta och varva ner, någon säger, du måste tänka på dig själv, någon ser över mig för att jag inte orkar vara den glada alltid, utan blir den inåtvände och lessna i stället. Why me, just det! Varför tog min man livet av sig, varför dog min bror utan att förstå hur mycket jag älskade han, varför ser inte min mamma vilka underbara barnbarn jag har, varför är livet så orättvist mot Alexander, varför orkar jag inte med det jag vill längre? Varför gråter jag när Alexander ringer och säger att jag ska ta hand om mig, dricka mycke vatten och vila. VARFÖR I HELVETE GRÅTER JAG HELA TIDEN!!!!!! Jo jag tror att jag håller på att gå in i den berömda väggen, tyvärr. Alexander säger att jag inte håller på att gå in, han säger att jag SPRINGER in i den! Så "Why me"

Ovido - Quiz & Flashcards