Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Jobb

Av Katrin Karlsson - 23 januari 2014 03:04

Kl är 02:30 och vi har startat upp blekeriet, för att om några timmar göra ett kontrollerat långstopp p.g.a pannhaveriet. Lite trött, men vi håller varandra vakna jag och Inga-Lena. Skulle varit ledig idag (har jag ju berättat förut) men vad gör man inte för det här bygget ?så nu hoppas jag på en uttröttad kärring till morgonen, som sover till kl 13, minst ! Det där trodde jag inte ens på själv, är säker på att jag är ute och går med vovvarna vid 11, tyvärr. Sov Gott alla ni som kan göra det., nu tar Inga-Lena och jag tag i stoppet här i blekeriet.

 
 
Ingen bild

Inga-Lena

23 januari 2014 05:19

Ja vi starta och nu har vi stoppat igen för nya haverier nu snart lämnar vi över till nästa gängen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin Karlsson - 24 januari 2014 00:17

Kom hem kl 8:30 från bruket och kände mig slut . Rastade mina två älsklingar och sen blev det sängen. Vaknade dock av att mobilen ringde, det var mäklaren som ringde och sa att hon har en köpare till mammas lägenhet.Känns skönt! !!firade med kaffe n...

Av Katrin Karlsson - 22 januari 2014 02:47

Ännu en dag som känns som om det är sista dagen av mitt liv. Sover dåligt efter mitt nattskift, ca endast 3 timmars sömn, och då vaknar jag av ångest, kramp och domningar i både händer och armar flera gånger under de 3 timmarna. När jag sen försöker ...

Av Katrin Karlsson - 15 januari 2014 00:59


CSI på tv, soffan är som en magnet, svår att slita sig från. Var dock tvungen att kvällsrasta vovvarna för en liten stund sedan. Gick och retade upp mig på små saker som att folk svinar ner i soprum, "lånar" sopen i trapphuset, tycker det är ok att t...

Av Katrin Karlsson - 12 januari 2014 23:11

Var inte speciellt upplagd för några äventyr idag, eftersom jag bara fått 4 timmars sömn i natt, men efter övertalning från Patrick så drog vi i alla fall iväg. Inom 4 timmar hade jag varit och solat på en ö i Vänern, badat i en varm källa på Isla...

Av Katrin Karlsson - 11 januari 2014 21:00

Nu kan man äntligen städa bort den röda faran från sitt hem, tycker inte om den!! Som alla mina nära och kära vet så avskyr jag julen. Tycker det är en stor exploaterad helg som gör fler människor olyckliga än lyckliga. Denna helgen är den största he...

Ovido - Quiz & Flashcards