Alla inlägg under augusti 2012

Av Katrin Karlsson - 25 augusti 2012 11:42

Här är en del bilder från min dag med mamma och Madde. Lägger dom här trots att de redan finns på fejjan, men min kära syster har inte fejjan, Erling får visa henne denna sidan :-). Ska ta en dag hos syrran och lära henne sätta på datorn, alltid en början....hahaha, ska bli kul.


                                                       

Av Katrin Karlsson - 20 augusti 2012 01:02

Haft en trevlig eftermiddag tillsammans med sonen Per, gubben och barnbarnet Johanna och två prickar som älskade att få vara med hela tiden. Nu har vi fått till partytälten som Per ska ha till helgen, det blir många trevliga goa vänner som kommer, ska bli mycket trevligt.

Av Katrin Karlsson - 18 augusti 2012 17:17

Ja, så har denna sommaren snart kommit till enda. Mörkret på kvällarna kommer tidigare och tidigare, en del av blommorna börjar se riktigt lessna ut. Vi har inte rest något i sommar, trots att vi alltid säger att vi ska göra det, men hundarna gör att vi väljer hemmaplan, vilket jag inte tycker gör mig så mycke. Några fester har det blivit och kräftskiva väntar till helgen på Trumberget 6, ska bli riktigt kul. Här kommer ett litet plock av bilder, ska leta mer på hårddisken när sommaren är helt slut.


                                                   

Min älskling!!



 

Här kan ni ge er på att bästa grannen Madde och jag har skitkul!!!


Ovido - Quiz & Flashcards