Alla inlägg under januari 2012

Av Katrin Karlsson - 19 januari 2012 14:30

Hade tänkt lägga in detta på facebook, men som vanligt så krånglade det med uppladdningen av kort på fb. Som tur är så funkar det nästan alltid här på bloggen. Var ute på en promenad med gyckarna och  föredrog att gå i samhället. Gick genom en skogsdunge inte långt från K-D centrum och detta hittade jag där. Det är bedrövligt att folk grisar ner så förbannat. Har hittat dumpat skräp förut, t.o.m miljöfarligt, i I2 skogen (meddelade kommunen detta men de gjorde ingenting åt det, nu har vegetationen växt över) 


           

Av Katrin Karlsson - 5 januari 2012 00:50

Ligger på soffan och funderar lite över livet, kan inte sova. Idag var jag ute med hundarna på en långpromenad på I2 skogen. Tänkte att jag skulle försöka jogga lite under promenaden, märkte direkt att  något inte är bra. Mina lår på baksidan värker som bara den. Vet inte varför det är så men vet att det blir mer och mer krämpor för varje år som går. Tycker det känns lite orättsvis att jag, som tycker att jag skött mig ganska så bra med träning, bara får mer och mer värk. Mycket beror väl på min artros, men man kan ju bli bitter för det. Glad är jag dock att det går framåt med min axel efter operationen. Riktigt glad blev jag idag när jaag kom hem efter att ha varit på körsång. Patrick hade bakat såååå goda semlor, man blir glad när någon överraskar med positiva saker. I morgon ska jag försöka sy mig en kjol, som jag ska ha på musikgudstjänsten på fredag. Var in på en butik i Karlstad och skaffade tyg idag. Får se om det går, det känns som jag har en 10 kilos vikt hängande från min högra arm. Lägger väl in en bild på kjolen, om jag orkar sy den, och om den blir bra :-)

Till sist.....de fina tomtarna som någon gett ett hem i en stock är kvar, utan att någon förstört!! Känns så bra att alla tycker om tomtenissarna och låter dom få va i fred..:-)


     

Ovido - Quiz & Flashcards