Alla inlägg under februari 2012

Av Katrin Karlsson - 28 februari 2012 23:18

Så har man fått vara tillsammans med kära mor från kl 11 till kl 16 i dag. Först till Hassan för att som ALLTID åka dit en gång i veckan för att spela och köpa Aftonbladet med TV-tidningen, lunchbuffé på Nya peking, shopping på Ikea och proviantering på Maxi. Som avslutning drack vi kaffe och åt en varsin budapestbakelse...mmmmums. Jag har en känsla av att mamma sover gott ganska många timmar i natt hon brukar göra det när vi har gjort stan osäker.

Här kommer lite bildbevis.

Restaurang Nya Peking, jag tog en lika stor portion till lite senare...!

 


Mamma ser ut att tycka om maten..

  


Nu har vi tömmt blåsan så vi kan springa runt på affären

  

Lite frukt och grönt är alltid bra..

 


Snabb som en vind drog hon iväg..till

  


mejeridisken...

  


Var har ni varit??

  


Mums..!!

 


Har jag pengar kvar tro.....jo då, lite finns det kvar :D

  


Nu ska jag inte shoppa på ett tag..!! (tror vi på)

   

Av Katrin Karlsson - 24 februari 2012 16:07

Nej, våren är det väl inte, man blir säkert lurad som vanligt, men vårskönt har det varit en del dagar i alla fall. Här några bildbevis på det och även på min nya frisyr   


                           

Av Katrin Karlsson - 12 februari 2012 22:00

Härlig dag med goda vänner, härligt vinterväder och korvgrillning.



 

Ovido - Quiz & Flashcards