Alla inlägg under mars 2012

Av Katrin Karlsson - 30 mars 2012 00:35

Jag har inte varit inne här på länge, tyvärr! men jag säger bara VÅR till dessa bilder och återkommer när mitt sinne har tillgodogjort sig detta fenomenet vår. Alla säger att då ska man må så bra, men tyvärr det är då mina svarta djupa tankar kommer. Jag vet att depritionen alltid ligger nära mig på våren men blir alltid lika förvånad då den infinner sig. Det är fint väder, ljuset kommer tillbaka, ändå känner jag mig så himla trött och vill bara ligga i soffan och slöa. Nu äter jag allergimedicin, dricker aloevera, dricker super gainer med mineraler och b-vitaminer, vitaminer för 50+, vegetarisk glukosamin, magnesium och till sist blodtryckssänkande medicin. Herregud!!! jag som aldrig velat ta något i medicinform  men ett försök till ett piggare liv kan väl inte skada   Mina hundar håller mig igång som tur är. Tack och lov!! Håll till godo med lite bilder.


                         

Ovido - Quiz & Flashcards