Alla inlägg under december 2011

Av Katrin Karlsson - 26 december 2011 16:34

Litet axplock med bilder från dagarna kring julen. Jag jobbade mellan 13-19 på julafton, så det var ganska lugn helg. Julmiddagen hade vi klarat av redan kl 12:15. På kvällen åkte vi till Per som hade varit ensam fram till ca 17, då Madde kom med barnen och sen kom vi.


Ha en bra fortsättning på helgen och ett Gott Nytt År alla vänner, ni som inte vill va mina vänner ska också he ett Gott Nytt År!!

                                              

                        PUSS OCH KRAM!


                                                                     

Av Katrin Karlsson - 13 december 2011 01:57

Lite bilder från Glamlab när jag och Bettan var där. Jag tyckte det var dålig styling, dyra bilder. Man får ju inte ens bilderna på papper. Stylisterna bara kladdade på makeup utan tanke på att man får tänka sig för när rynkorna gjort sitt intåg i plytet.


           

Av Katrin Karlsson - 13 december 2011 00:18

Va konstigt det känndes idag, var precis som om jag kom tillbaka efter en vanlig ledighet, men har ju varit sjukskriven i 1 månad! Jag har ännu en mycket begränsad rörlighet i armen, men med bra jobbarkompisar så löser det sig. Har ju inte varit speciellt flitig med spolslangen halvåret innan operationen heller. Nu får man va noga med broddar på skorna om halkan smäller till, skulle inte vilja halka och ta emot med armen nu, hemska tanke att senorna går sönder igen, hujjaligen va hemskt. Nu får man försöka komma igen genom träning, träning och åter träning. Familjen tycker nog det är skönt att jag börjar jobba igen, man blir ju lite rastlös när man inte kan göra så mycket fysiskt, som tur är så har jag haft mina älskade vovvar. Det har blivit några mil de sista veckorna, så vovvarna kommer nog inte gilla lika mycket att jag börjar jobba, de älskar våra långa promenader och sover sen sååå gott i soffan.


Här några bilder från senaste veckorna jag varit hemma.


Två dagar efter operationen. Tänk va bra med titthål nu för tiden.



Patrick tvättar fönstren :-) 


   


Diva har en kompis hemma




Leon har skadat tån :-( 



Leon ligger och väntar på att husse ska komma upp från tvättstugan. 


    

 


Tvångströjan som jag ska ha i 6 veckor, jag är inne på 4:e, suck!


   


En fördel, man kan ligga i soffan och tala om för andra vad dom ska göra (fast jag orkar bara en liten, liten stund.....


 


Knäckbak! 


   


Johanna gillar Nicko skarpt! 
 



Ovido - Quiz & Flashcards