Alla inlägg under juni 2013

Av Katrin Karlsson - 27 juni 2013 23:29

Snart semester!! alla frågar: Va ska du göra på semestern? ja, va fan ska man göra på semestern, om inte bara vila och sköta om sig. Men det vet jag av erfarenhet att jag bryter mot direkt!! Jag börjar första veckan med att städa trapphusen, men då är det klart när Patrick börjar sin semester. Sen måste jag lägga om mina matvanor, bli nykterist, träna ännu mer...fasicken va detta lät tråkigt, men jag tycker det ska bli en utmaning att börja leva sunt till 100 %. Jag har inget annat val, eftersom min hälsa inte riktigt är vad den borde, trots att jag tycker att jag har levt ganska sunt förut också. Så mina vänner,när ni kommer till mig får ni sallad och morotsjuise och möjligtvis en liten, liten mörk chockladbit till det koffeinfria kaffet.....NEJ! jag skojar bara :-) det finns både rött, vitt, vodka,likör och öl, och till det kan ni få hur mycke snacks som helst, men tyvärr så är det sant att jag inte får inmundiga något av dessa varor, tyvärr!

Hoppas att ni alla får en riktigt bra sommar!!

Den 13:e september ska jag ha en liten sammankomst med något gott att äta och party light. Jag återkommer senare med tid och plats.

Ovido - Quiz & Flashcards