Alla inlägg under januari 2013

Av Katrin Karlsson - 13 januari 2013 22:38

Nu börjar min ångest krypa fram, alltid samma visa när våren närmar sig. Alla tycker att det är så konstigt, men egentligen är det inte de. Min kropp klarar mörkret ungefär så här länge varje år, men sen kommer de negativa verkningarna. Blev dock lite uppåt när jag gick ut med hundarna vid16:15 och såg att det var lite ljus på himlen:-)))

Av Katrin Karlsson - 13 januari 2013 07:12

Har facebook, blogg och twitter. Nu undrar jag hur gör ni alla för att hinna med detta utan att det inkräktar på andra aktiviteter i vardagen? och då spelar jag inga spel!! det måste bara vara så att vi har börjat omprioritera helt i våra liv. Jag är ju lite kommit till åren så jag märker ju att det har skett en förändring, men hur är det för många av de som är unga? kommer de att komma ihåg hur det är att vara ute i skogen och få frisk luft, sitta och bara umgås utan att behöva ha en platta, smartphone eller en dator i handen. Jag säger inte att detta är fel, men undrar hur det ser ut om, säg 100 år. Sitter vi med små stumpar till ben, krokig ryggrad och krumma tummar, medan våra småttingar ligger i en babysitter med en platta monterad framför trynet, det är ju redan nu introducerat surfplattor på dagis. Ja, jag bara undrar..:-)

Ovido - Quiz & Flashcards