Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Hinner inte!

Av Katrin Karlsson - 13 januari 2013 07:12

Har facebook, blogg och twitter. Nu undrar jag hur gör ni alla för att hinna med detta utan att det inkräktar på andra aktiviteter i vardagen? och då spelar jag inga spel!! det måste bara vara så att vi har börjat omprioritera helt i våra liv. Jag är ju lite kommit till åren så jag märker ju att det har skett en förändring, men hur är det för många av de som är unga? kommer de att komma ihåg hur det är att vara ute i skogen och få frisk luft, sitta och bara umgås utan att behöva ha en platta, smartphone eller en dator i handen. Jag säger inte att detta är fel, men undrar hur det ser ut om, säg 100 år. Sitter vi med små stumpar till ben, krokig ryggrad och krumma tummar, medan våra småttingar ligger i en babysitter med en platta monterad framför trynet, det är ju redan nu introducerat surfplattor på dagis. Ja, jag bara undrar..:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin Karlsson - 24 januari 2014 00:17

Kom hem kl 8:30 från bruket och kände mig slut . Rastade mina två älsklingar och sen blev det sängen. Vaknade dock av att mobilen ringde, det var mäklaren som ringde och sa att hon har en köpare till mammas lägenhet.Känns skönt! !!firade med kaffe n...

Av Katrin Karlsson - 23 januari 2014 03:04

Kl är 02:30 och vi har startat upp blekeriet, för att om några timmar göra ett kontrollerat långstopp p.g.a. pannhaveriet. Lite trött, men vi håller varandra vakna jag och Inga-Lena. Skulle varit ledig idag (har jag ju berättat förut) men vad gör m...

Av Katrin Karlsson - 22 januari 2014 02:47

Ännu en dag som känns som om det är sista dagen av mitt liv. Sover dåligt efter mitt nattskift, ca endast 3 timmars sömn, och då vaknar jag av ångest, kramp och domningar i både händer och armar flera gånger under de 3 timmarna. När jag sen försöker ...

Av Katrin Karlsson - 15 januari 2014 00:59


CSI på tv, soffan är som en magnet, svår att slita sig från. Var dock tvungen att kvällsrasta vovvarna för en liten stund sedan. Gick och retade upp mig på små saker som att folk svinar ner i soprum, "lånar" sopen i trapphuset, tycker det är ok att t...

Av Katrin Karlsson - 12 januari 2014 23:11

Var inte speciellt upplagd för några äventyr idag, eftersom jag bara fått 4 timmars sömn i natt, men efter övertalning från Patrick så drog vi i alla fall iväg. Inom 4 timmar hade jag varit och solat på en ö i Vänern, badat i en varm källa på Isla...

Ovido - Quiz & Flashcards