Alla inlägg under juli 2012

Av Katrin Karlsson - 20 juli 2012 18:37

En trevlig kväll med kompisar vid Mörudden och quiz, Capri(numer Wodhall Inn)och senare hemma hos sônen på Trummberget.


                                     

Jo, nog syns det att vi trivdes :) med på bilderna är bl.a. som synes jag och Patrick, Malin och Per, Annica,

Thomas Nilsson och Thomas Birgersson 

Av Katrin Karlsson - 18 juli 2012 12:04

Ok, va svårt är det inte stt veta vad man ska hitta på när vädret är som det är. Men jag tror vi ska ta och hämta Alex, sen åka till ett ställe med fullt av älggräs. Där ska vi plocka massor som vi kan ha till te och förhoppningsvis blir min mage lite lugnare.

Av Katrin Karlsson - 18 juli 2012 02:00

Fan också!!! orkar inte göra ett seriöst inlägg idag, lovar ett i morgon....

Av Katrin Karlsson - 17 juli 2012 16:40



Ok, nu ska jag försöka skärpa mig vad det gäller inlägg här på min blogg, ärligt JAG LOVAR!!!

Återkommer i kväll med mer om mina första dagar på semestern.

Ovido - Quiz & Flashcards