Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Katrin Karlsson - 15 januari 2014 00:59

CSI på tv, soffan är som en magnet, svår att slita sig från. Var dock tvungen att kvällsrasta vovvarna för en liten stund sedan. Gick och retade upp mig på små saker som att folk svinar ner i soprum, "lånar" sopen i trapphuset, tycker det är ok att ta lampor från julgranen i trapphuset när de egna går sönder!!!! Visserligen småsaker men FÖR HELVETE här köper de lägenheter för mellan 1 till 2 mille och har inte råd med egen sopkvast, eller lampor till julgransljusen. Jag kanske retar upp mig i onödan, men nog borde väl folk fatta att om de stjäl saker från sin egen bostadsrättsförening, så får dom ju betala i alla fall. Lika med att de svinar ner i soprummet, det kostar ju också i slutändan, någon ska ju städa upp.
Ok, nog om detta, annars får jag hjärtinfarkt. I dag har mamma haft visning på sin lägenhet, och nu får vi hoppas på det bästa, att den blir såld till ett bra pris. Skulle va skönt att bli av med detta, har liksom en hel del omkring mig nu att stå i, med bl.a Alex som är vingskjuten. Nej nu är reklamen slut, så nu fortsätter CSI.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards