Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Katrin Karlsson - 11 januari 2014 21:00

Nu kan man äntligen städa bort den röda faran från sitt hem, tycker inte om den!! Som alla mina nära och kära vet så avskyr jag julen. Tycker det är en stor exploaterad helg som gör fler människor olyckliga än lyckliga. Denna helgen är den största helgen för skillsmässor och försäljning av bostäder! Varför? Den gör människor olyckliga!!!! Om ni trodde att alla sitter hemma med sin släckt och familj och allt är så jävla puttinuttigt, då tror ni fel!! det är långt ifrån alla. Många sitter ensamma med ångest, många har handlat över sina tillgångar för att de tror att de ska göra barn och barnbarn lyckliga. Själva lever de resten av året i skuld. Tycker ni alla att detta är OK? Käner ni igen er? Jag gör det! Jag har försökt göra alla till viljes under denna helg (julen) med både presenter och närvaro, utan att lyckas. JAG är inge lyckligare för det. Får se om man kan hitta på något helt annorlunda nästa jul.


Julen

utrensad ur mitt hem

   
Sen har har jag hjälpt min kära mor med att röja inför hennes visning av lägenheten den 14:e jan. Inte lätt att tala om för en gammal människa att det de har i sitt hem inte är intressant för någon annan. Mamma sa flera gånger att det ska väl inte se obebott ut heller! men jag fick förklara flera gånger att det är precis vad det ska göra, för att köpare ska bli intresserade. Ja, hoppas verkligen at vi inte behöver ha fler än två visningar.


Röj hos kära mor :)

      

Så här kan man också fördriva tiden!

    

Älskade mor
   

Av Katrin Karlsson - 11 januari 2014 00:40

Fotbehandling efter lite plockande och packande hemmet hos kära mor ? i morgon blir det melodikrysset, sen iväg igen. Så nu blir det sömn på tablett, så man får mer än 3-4 timmars sömn, nu börjar den verka...så godnatt alla 3 goa vänner. Alla ni andra får väl också ha en skön natt.??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards