Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Katrin Karlsson - 5 januari 2014 19:52

Gjorde fina fynd på Glitter häromdagen, 50% på en hel del varor var inte helt fel. Jag älskar att köpa billliga smycken, man behöver inte använda dom så många gånger och behöver heller inte gräma sig över att man tappar ett örhänge då och då :)


Glitter till vardags gillar jag !

  Detta är bara en liten del av mitt fynd som jag gjorde på mellandagarna, riktigt skoj.
          Nu till något helt annat. Varje kväll får jag ge Alexander en spruta mot blodpropp. Jag måste erkänna att jag till en början tyckte det var lite otäckt, men nu tror jag Alexander tycker det börjar bli lite otäckt när han ser morsan kommer i högsta hugg med sprutan   jag tycker det är skoj att få leka sjuksköterska.


Här kommer jag!!

Hahaha....kul att ha övertaget!

 
Till och med Léon har respekt för mig..och har tagit skydd hos husse   
 
 Ja ja, tänk va lite det kan behövas för att det ska roa oss en liten stund, om det roar Alex så mycket, de får ni räkna ut själva.
Tack för idag!!

Av Katrin Karlsson - 5 januari 2014 02:16

Ligger här med vallningar så det står härliga till, fy bövelen va trött jag är på dessa förbaskade övergångsbesvär. Trött som ett svin är jag också, så nu är jag riktigt övertrött. God natt på er alla, nu måste jag försöka sova, kl är ju 2:20!!. ?????

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards