Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Katrin Karlsson - 8 januari 2014 00:24

Jobbar natt i natt och sen en till, innan en välbehövlig ledighet. Känner mig inte alls upplagd för att jobba just nu, känner mig rent av lite nere. Tror att det beror på att jag slutat med östrogen, i tron att nu måste väl de förbannade vallningarna ha slutat, men icke sa nicke, nu har de återvänt efter ca en månad utan medicin. Så nu går kärringen in på 7:e året med de förbannade övergångsbesvären som inte bara ger vallningar, utan också sömnsvårigheter och ångest. Saker blir inte så mycket lättare heller eftersom det just nu är väldigt trögt att gå till jobbet. Kanske blir det bättre när dagarna blir längre, fast jag tvivlar, känner att jag håller på att gå in i en mörk period. Som tur är har jag Alexander som måste ha hjälp nu, med bruten fot. Jaja, man får väl härda ut, det har jag ju gjort förut. Så sov gott alla där ute. Jag tog två dagar ledigt i samband med min schemalagda ledighet, så det blir 8 dagar ledigt, underbart! ! Natti natti!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards