Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Katrin Karlsson - 21 juni 2011 17:44

Jaha så var det med förutsättningen att man skulle titta in här varje dag och skriva några rader :-) men det är det som är bra med en blogg jämfört med fejjan, det finns inga krav, man gör som man vill. Skulle man va borta för länge från fejjan undrar alla om det hänt nåt! I alla fall så tycker jag att det är trevligt att ibland få skriva här. Sist var jag ju ganska så politisk, det ska jag undvika nu för annars finns risk att man blir lite tölig.

Idag sov jag ända till kl 13:00 vilket var toppen, jag har ju jobbat natt. Har varit ute och gått i skogen med hundarna i nästan 2 timmar, bättre väder än i går, då det regnade så den dyra hudkrämen i ansiktet rann i ögonen så det sved..varför ska man hålla på med sån skit, man blir ju rynkig vilket man vill eller ej, förr eller senare....okej, får sluta här återkommer senare idag, sombons dotter kom hem och jag behöver ett allvarligt samtal med henne. gick sen ut med hundarn en liten tur. Iväg och inhandlade mat till min stackars arbetlöse son som ska rensa ogräs hela dagen i morrn för 136 kr/dag, det har han inte råd att handla mat för, måste betala hyra, el och internet  och det är 3000 kr/mån han får 2700 kr/mån, det får jag inte ihop.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards