Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Katrin Karlsson - 15 juni 2011 18:47

  Tänk att man inte ska kunna gå och BARA titta på någoting, det slutar ofta med att man köper. Idag var det väl en slags belöning att jag gjort ett bra jobb med att lösa Alexanders problem att få rätt aktivitetsstöd.

Av Katrin Karlsson - 15 juni 2011 13:30

En ny dag har börjat. Tycker att det ska bli kul att börja blogga här, alltid roligt att få dela med sig av sina tankar. Här hemma tröttnar de på mig när jag flippar ur ibland p.g.a. en tvist med försäkringskassan t.ex Jag kan inte släppa taget om jag tycker att någon behandlar någon fel. Idag fick jag rätt!! försäkringskassan har gett min son fel ersättning i 9 månader, de har inte gett han aktivitetsstöd för ung med funktionsnedsättning. Det hade kommit bort att han är synskadad sedan födseln!! så nu fick hans handledare på arbetsförmedlingen krypa till korset och hjälpa Alexander att få ut sina pengar retroaktivt....hahahaha! Fan ta att jag ger mig! 

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards