Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Katrin Karlsson - 19 augusti 2011 17:44

Ja, då har en ledighet försvunnit igen och jag vet inte vart den tog vägen. Har i alla fall köpt mig lite lycka i form av en ny bil. Inget häftigt åk precis, men den är ny och den är min. Sätter ut lite bilder på den när jag får den om ca 10 dagar, Igår var jag och tog en underbar promenad på ca 1 mil med hundarna, känndes skönt. Har inte gått så långt på länge, har varit annat eller så har det varit för varmt, sen så har ju Léon varit ormbiten också och då blev jag också lite lat när han inte fick motioneras.


Det här lagade jag till igår efter den långa promenaden, stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar, hade längtat länge efter detta länge, mumma!!


           Husse har åkt och handlat, då måste man bara vänta, vänta.......speja....                            Vänta, vänta..och sen när han kommer så kan man tro att han varit borta minst ett år!!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards