Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Katrin Karlsson - 3 juli 2011 06:15

Trött efter 3 nätter och one to go, trött på människor som alltid måste hålla på och slingra ej, ljuga och fortfarande va falska när man talar om för dom att det är uppenbart vad dom håller på med. Varför finns dessa människor som inte kan va sig själva och va ärliga!!!! De kanske tror att alla måste tycka om dom, och då säger de det som de tror är bäst för tillfället! När de kommer på att det inte va en så bra idé, ja då är de riktigt nära och kära och vänner säkert inte kvar i deras närhet längre. De har blivit så besvikna på att bli förda bakom ljuset och att det var bara en falsk fasad som visades upp för dom, det var inte all så nära och kärt som det skulle verka. Gud! vad jag är besviken på vissa. Om de är normala så de väl nån gång i livet förstå va många de sårat med falskhet. Jag är lärd från det jag kunde föstå språket, att ärlighet, empati, hjälpsam var de viktigaste grunderna i början av livet, då har man en bra grund att stå på. Jag har left efter det måttot, det har min syster och det gjorde min bror också, när hans hjärna inte va drogad. Men jag har gått på många falska i mina dar, och jag är så jävla TRÖTT på dom punkt slut!! jag vill ine ha mer med dem att göra   Nu är jag så trött på allt, jag gråter, vill inte gå upp i sängen och väcka Patrick, men känner att nu måste jag, jag måste sova annars stryker jag väl med snart, men ndet kanske finns de som skulle tycka de va bra, vem vet.   GOD NATT

Ovido - Quiz & Flashcards