Alla inlägg den 27 november 2011

Av Katrin Karlsson - 27 november 2011 00:20

Ja, inte kan man påstå att jag är en flitig bloggare precis, men jag har lite skäl till att inte ha varit inne och skrivit på ett tag. I dag är det 12 dagar sedan jag fick min axel opererad. De lyckades lappa ihop mina senor, trots att det gått 7 månader sedan skadan, men just nu känns det inte ett dugg bättre, men det ska det förhoppningsvis bli efter 2-3 månader   .

Det är lång tid, men jag får försöka stå ut. I kväll var vi hemma hos en nyfunnen vän och spelade wii, ja inte jag då men Patrick och min nya väninna, och jag har inte skrattat så på mycket länge. Så nu mår jag jättegott och ska gå och lägga mig, i morrn blir det middag hos syrran. Godnatt alla vänner och ni som inte är mina vänner får också ha en god natt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards